خبرهای داغ:

اقتدار جمهوری اسلامی مدیون امام راحل است | انقلاب اسلامی، دنیا را در «پیچ تاریخی» قرار داد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی مدیون امام راحل است، گفت: انقلاب اسلامی، دنیا را در پیچ تاریخی قرار داد.
کد خبر: ۹۶۰۳۴۳۳
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان حجت الاسلام عبدالرضا رستگار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) در مراسم معنوی بدرقه کاروان اعزامی مرکز بسیج شهید تندگویان به حرم حضرت امام خمینی (ره) گفت: امشب به مناسبت ارتحال حضرت امام و بزرگداشت شهدای راه خدمت از سوی بسیج تندگویان مراسم باشکوهی برگزار شد.

او افزود: انقلاب اسلامی ایران توانست دنیا را در پیچ تاریخ قرار دهد و امروز در دنیا میلیون‌ها فدایی دارد و فریاد آن علیه صهیونیست‌ها به گوش تمام جهان رسیده است.

حجت الاسلام رستگار به نقل از بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: قرن پانزدهم قرن غلبه اسلام بر کفر است و در نهایت با آرمان های امام، استکبار به زیر کشیده می‌شود.

او یادآرو شد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان اعجاز قرن چهاردهم و پانزدهم است که در بسیاری از روایات نیز مژده آن داده شده بود.

حجت الاسلام رستگار ادامه داد: انقلاب اسلامی اوایل انقلابی شورشی از سوی تحلیل گران و اندیشکده‌های غرب به حساب می‌آمد زیرا بر خلاف شرایط حاکم در جامعه بشری، فجر این انقلاب دمیده شد و دنیا باور داشت ابر فرهنگ غرب است و انسان باید دین نداشته باشد و یا زیر چتر غرب و شرق باشد اما انقلاب اسلامی با تکیه بر مبانی اسلامی پا به عرصه وجود گذاشت.

او اضافه کرد: تحلیل گران سیاسی و امنیتی میگفتند که مانند سایر انقلابها، انقلاب اسلامی به زودی استحاله خواهد شد و یا در دامن شرق یا غرب می‌افتد اما امروز که ۴۵ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد، دنیا فهمیده است که این انقلاب وعده داده شده در آیات الهی است که زمینه ساز ظهور حضرت حجت و بر هم چیدن بساط ظلم و ستم خواهد بود.

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار می‌گوید: کشورهایی که هر روز به ما زور میگفتند و طی ۲۰۰ سال گذشته مساحت بیش از ۵ میلیون کیلومتر مربعی ما را به یک میلیون مترمکعب رساندند پس از انقلاب حالت تهاجمی خود را به تدافعی تغییر دادند و در وعده صادق، سیلی جمهوری اسلامی به گوش «دوردانه غرب» باعث شد آمریکاهایی بگویند «سیلی بخور اما هیچ غلطی نکن» که بسیار بی سابقه است.

او گفت: جمهوری اسلامی چنان ضربه شصتی به غرب وارد کرد که همچنان در تعجبند که چگونه چنین اقدامی صورت پذیرفت و همه اینها مدیون امام راحل است که روحیه خودباوری را در ما زنده کرد و رهبر انقلاب پیرو همان راه ما را نزدیک به قله رساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار